Dacă sunteţi specializat în domeniul serviciilor turistice şi doriţi să lucraţi în cadrul resortului nostru Green Village, va rugăm să trimiteţi CV-ul dumneavoastră pe adresa: hr@greenvillage.ro sau ne puteţi contacta la numărul de telefon: 021.316.0890.

Bucătar

Denumire post: BUCATAR
Subordonare: BUCATAR CHEF
Nr posturi disponibile: 2
Experienta: minim 2 ani pe un post similar

Abilitati profesionale: • Cursuri de calificare in domeniu prezinta un avantaj la angajare;
• Cunoasterea proceselor tehnologice de preparare a alimentelor;
• Cunoasterea sortimentelor de alimente;

Abilitati personale: • Usurinta in comunicarea verbala;
• Abilitati de relationare interpersonala;
• Spirit de echipa;
• Implicare, initiativa si rigurozitate;
• Creativitate in gastronomie, atentie la detalii;
• Organizare si multi-tasking;
• Rapiditate in executarea sarcinilor de serviciu;
• Capacitate foarte buna de planificare si de organizare.

Descrierea postului: • Executa preparate culinare, dietetice, specialitati si minuturi specifice bucatariei romanesti si internationale;
• Pregateste mancarea in conformitate cu retetele si formulele date (care includ calcularea cantitatiilor necesare de materiale specifice pentru restaurant);
• Aranjeaza si decoreaza mancarea inainte de a fi servita pe farfurii, boluri, platouri dupa cum cere fiecare fel de mancare preparat;
• Pregateste si aranjeaza mancarea pentru diete speciale;
• Coopereaza la intretinerea ustensilelor de bucatarie si a echipamentului.

Animator Resort

Denumire post: ANIMATOR RESORT
Subordonare: ENTERTAINMENT MANAGER
Nr posturi disponibile: 2
Experienta: minim 1 an in domeniul entertainment-ului

Abilitati profesionale: • Limba engleza nivel conversational avansat;

Abilitati personale: • Persoana serioasa, punctuala și cu un spirit de echipa dezvoltat;
• Persoana care iubeste sa fie in centrul atentiei, care nu cunoște cuvantul “timiditate’’;
• Persoana vesela, energica și dinamica, cu o personalitate puternica pe care ceilalți o pot urma fara nicio dificultate;
• Persoana sportiva si/sau sa aveți cunostinte de dans, teatru sau orice alta activitate care presupune lucrul cu oamenii;
• Disponibil la relocare in Delta Dunarii

Descrierea postului: • Organizeaza diferite activitati sportive in timpul zilei (ex : activitati organizate : volei pe nisip, ping-pong, darts, fotbal, jocuri la piscine, etc.);
• Organizeaza impreuna cu seful de departament activitati de pescuit pe pontonul din interiorul resortului;
• Organizeaza si participa la activitațile de seara cum ar fi : jocuri interactive, foc de tabara pe plaja, mini-disco pentru copii, discoteca organizata de asemenea în cadrul resortului, proiectiile de filme la cinematograful din cadrul resort-ului;
• Se ocupa de afisarea layout-urilor de promovarea a serviciilor oferite si a ofertelor speciale in resort si camping;
• Pregateste materialele folosite pentru diferite activitati de agrement, undite, faclii, caiac, biciclete,etc.;
• Organizeaza jocuri si alte activitati adaptate grupurilor de turisti;
• Propune activitati si jocuri noi.

Recepţioner

Denumire post: RECEPTIONER
Subordonare: DIRECTOR CAZARE
Nr posturi disponibile: 2
Experienta: minim 1 an pe un post similar

Abilitati profesionale: • Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner sau studii superioare in turism;
• Cunostinte limba engleza scris si vorbit, nivel avansat
• Cunostinte de operare pe calculator in sisteme specifice receptiei (avantaj – Sistemul Fidelio);
• Cunostinte foarte bune de utilizare PC;

Abilitati personale: • Persoana pozitiva cu aptitudini foarte bune de comunicare, seriozitate, punctualitate;
• Capabilitate de a lucra cu documente si bani;

Descrierea postului: • Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor Resortului;
• Se ocupa cu efectuarea de operatii specifice pentru sosirea si plecarea clientilor
• Promoveaza serviciile oferite clientilor;
• Sa repartizeze camerele in functie de cerintele si solicitarile clientilor
• Solutioneaza eficient toate solicitarile inregistrate;
• Mediaza conflictele si rezolva reclamatiile clientilor.
• Preia si inregistreaza rezervarile de la clienti;
• Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii.

Guest Relation Agent

Denumire post: GUEST RELATION AGENT
Subordonare: DIRECTOR CAZARE
Nr posturi disponibile: 1

Abilitati profesionale: • Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;
• Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);
• Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala;

Abilitati personale: • Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
• Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;- Persoana serioasa, punctuala și cu un spirit de echipa dezvoltat;
• Persoana vesela, energica și dinamica, cu o personalitate puternica pe care ceilalți o pot urma fara nicio dificultate;
• Disponibil la relocare in Delta Dunarii.

Descrierea postului: • Intocmeste actele necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmareste si incaseaza platile);
• Promoveaza serviciile oferite clientilor;
• Solutioneaza eficient toate solicitarile inregistrate;
• Mediaza conflictele si rezolva reclamatiile clientilor;
• Preia si Inregistreaza rezervarile de la clienti;
• Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii;
• Presteaza servicii suplimentare (treziri, informatii, mesaje);
• Este prompt si plin de solicitudine fata de clienti.

Sales Manager

Denumire post: SALES MANAGER
Subordonare: GENERAL MANAGER
Nr posturi disponibile: 1
Experienta: Minim 3 ani in industria hoteliera

Abilitati profesionale: • Studii superioare specialitate incheiate;
• Experienta relevanta in domeniu de minim 3 ani;
• Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani;
• Cunoaşterea limbii engleze - nivel avansat;
• Cunostinte operare PC – MS Office;
• Abilitati de planificare, negociere, tehnici de vanzare directa si indirecta;
• Aptitudinea de a urmari sarcini si obiective multiple;

Abilitati personale: • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
• Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
• Excelente capacitati de a lucra cu termene limita si de a le finaliza conform planului;
• Atentie la detalii;
• Placere si abilitate de a invata lucruri noi;
• Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
• Capacitate foarte buna de comunicare si relationare;
• Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate;
• Capacitate de a lucra eficient atat independent cat si in echipa;
• Capacitate de analiza si sineza;
• Capacitate continua de adaptare, flexibilitate in organizarea si desfsurarea activitatii zilnice;
• Atentie distributiva;
• Spirit creativ/ inovator in derularea anumitor proiecte si activitati;
• Abilitati exprimare verbala si scrisa coerente, concise si precise;

Descrierea postului: • Analizeaza tendinţele pietei si propune obiective de vanzari si profit;
• Propune politica de preturi si asigura aplicarea acesteia;
• Stabileste politica de vanzari;
• Creaza si actualizazeaza baza de date de clienti;
• Urmareste intocmirea si realizarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli;
• Este resposabil cu prospectarea/ofertarea/contractarea/derularea evenimentelor provenite din canalele aflate in responsabilitate ;
• Se deplaseaza in tara pentru a crea si mentine relatii de afaceri cu conturile cheie de care raspunde;
• Stabileste parteneriate cu companii care se potrivesc profilului stabilit de managerul superior;
• Coreleaza obiectivele de marketing cu cele de vanzari şi profit si este responsabil de aceasta relatie;
• Asigura consultanta clientilor asupra evenimentelor organizate si ofera sugestii pentru a livra conform asteptarilor acestora;
• Urmareste platile si incasarile pentru liniile de business de care este responsabil;
• Este responsabil pentru indeplinirea targeturilor de vanzari.