O altfel de familie

Dacă sunteţi specializat în domeniul serviciilor turistice şi doriţi să lucraţi în cadrul resortului nostru Green Village, va rugăm să trimiteţi CV-ul dumneavoastră pe adresa: hr@greenvillage.ro.

Receptioner

Subordonare: FRONT OFFICE MANAGER
Nr posturi disponibile: 2
Experienta: minim 1 an pe un post similar

Abilitati profesionale: • Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner sau studii superioare in turism;
• Cunostinte limba engleza scris si vorbit, nivel avansat;
• Cunostinte de operare pe calculator in sisteme specifice receptiei (avantaj – Sistemul Fidelio);
• Cunostinte foarte bune de utilizare PC;

Abilitati personale: • Capabilitate de a lucra cu documente si bani;
• Persoana comunicativa, vesela, energica și dinamica, cu initiativa si capacitate de lucru, serioasa si punctuala;
• Usurinta de a respecta un program de lucru flexibil.

Descrierea postului: • Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor Resortului;
• Efectueaza operatii specifice pentru sosirea si plecarea clientilor;
• Promoveaza serviciile oferite clientilor;
• Repartizeaza camerele in functie de cerintele si solicitarile clientilor;
• Solutioneaza eficient toate solicitarile inregistrate;
• Mediaza conflictele si rezolva reclamatiile clientilor;
• Preia si inregistreaza rezervarile de la clienti;
• Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii.

Agent achizitii

Subordonare: COST CONTROLLER
Nr posturi disponibile: 1
Experienta relevanta in domeniu – minim 3 ani;
Experienta pe o pozitie similara de minim 1 an;

Abilitati profesionale: • Studii medii;
• Permis de conducere categoria B;
• Cunostinte solide de contabilitatea stocurilor si aprovizionarii;
• Cunostiinte de operare PC.

Abilitati personale: • Atitudine pozitiva, orientare catre solutii;
• Abilitati de negociere;
• Buna comunicare interpersonala şi relationala;
• Initiativa şi capacitate de lucru.

Descrierea postului: • Sa efectueze comenzi la produse alimentare, nealimentare, bauturi,obiecte de inventar, mijloace fixe, servicii,consumabile, etc.;
• Sa efectueze NIR-uri pentru produsele nealimentare si obiecte de inventar;
• Sa primeasca note de comanda din toate sectoarele;
• Sa efectueze bonuri de consum ptr produsele nealimentare si bonuri de transfer pentru obiecte de inventar;
• Sa urmareasca stocurile la toate materialele stocabile (minim,maxim);
• Sa caute furnizori printr-un studiu de piata si sa selecteze si sa negocieze ofertele;
• Sa analizeze consumul pe categorii de produse;
• Sa fie capabil si hotarat in relatiile cu furnizorii;
• Sa respecte si sa propuna imbunatatiri ale proceselor de achizitii;
• Sa supravegheze nivelul stocurilor si sa ia masuri de recompletare;
• Sa verifice si sa supravegheze procesele de receptie, stocare, dare in consum;
• Sa analizeze facturile emise de furnizorii de materiale, materiale consumabile, piese de schimb, obiecte de inventar, mijloace fixe si utilitati si alti prestatori de servicii pentru a fi achitate.

Bucatar / Ajutor Bucatar

Subordonare: BUCATAR CHEF
Nr posturi disponibile: 4
Experienta: minim 2 ani pe un post similar

Abilitati profesionale: • Experienta in domeniu (specialitate): minim 1 an;
• Cursurile de calificare in domeniu reprezinta un avantaj;
• Cunoasterea proceselor tehnologice de preparare a alimentelor;
• Cunoasterea sortimentelor de alimentere;

Abilitati personale: • Disponibil la relocare in Delta Dunarii;
• Spirit de echipa, implicare, initiativa si rigurozitate;
• Organizare si multi-tasking;
• Capabil sa respecte dead-line-uri;
• Usurinta de a respecta un program de lucru flexibil.

Descrierea postului: • Verifica si raspunde de calitatea si gramajul produselor culinare si de cofetarie;
• Periodic face pregatire cu intreaga echipa de bucatarie, livrand noi informatii si promovand preparate noi din gastronomia locala si internationala;
• Stabileste impreuna cu Chef listele meniu necesare tinand seama de specificul nationalitatilor respective;
• Mentine costurile cu materia prima la un nivel optim;
• Verifica şi gusta toate preparatele pregatite, facand retuşurile necesare inainte de vanzarea lor;
• Promoveaza preparate noi din gastronomia locala şi internaţionala;
• La sfarsitul zilei de lucru, organizeaza curatenia şi ordinea sectiei de care raspunde.

Ospatar / Ajutor de ospatar

Subordonare: SEF SALA, SEF RESTAURANT
Nr posturi disponibile: 4
Experienta: minim 2 ani pe un post similar

Abilitati profesionale: • Experienta in domeniu (specialitate): minim 1 an;
• Cursurile de calificare in domeniu reprezinta un avantaj;
• Cunostinte avansate de limba engleza;

Abilitati personale: • Disponibil la relocare in Delta Dunarii;
• Abilitati de planificare, organizare, conducere si control a activitatii;
• Aptitudini de a urmari sarcini si obiective multiple;
• Abilitati de relationare interpersonala;
• Spirit de echipa, implicare si initiativa;
• Atentie la detalii;
• Organizare si multi-tasking;
• Rapiditate in executarea sarcinilor de serviciu;
• Usurinta de a respecta un program de lucru flexibil.

Descrierea postului: • Disponibil la relocare in Delta Dunarii;
• Abilitati de planificare, organizare, conducere si control a activitatii;
• Aptitudini de a urmari sarcini si obiective multiple;
• Abilitati de relationare interpersonala;
• Spirit de echipa, implicare si initiativa;
• Atentie la detalii;
• Organizare si multi-tasking;
• Rapiditate in executarea sarcinilor de serviciu;
• Usurinta de a respecta un program de lucru flexibil.

Siguranța ta și a angajaților noștri este importantă pentru noi și dorim să te informăm cu privire la măsurile

de igienă pe care le-am adoptat, conform recomandărilor OMS.

Partener
Partener
Membru
×
Ai nevoie de ajutor?
rada