O altfel de familie

Dacă sunteţi specializat în domeniul serviciilor turistice şi doriţi să lucraţi în cadrul resortului nostru Green Village, va rugăm să trimiteţi CV-ul dumneavoastră pe adresa: hr@greenvillage.ro sau ne puteţi contacta la numărul de telefon: 021.316.0890.

SALES MANAGER

Denumire post: SALES MANAGER
Subordonare: DIRECTOR GENERAL
Nr posturi disponibile: 1
Experienta relevanta in domeniu de minim 3 ani;
Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani;

Abilitati profesionale: • Cunostinte limba engleza scris si vorbit, nivel avansat
• Cunostinte de operare pe calculator in sisteme specifice receptiei (avantaj – Sistemul Fidelio);
• Cunostinte foarte bune de utilizare PC;

Abilitati personale: • Abilitati de planificare, negociere, tehnici de vanzare directa si indirecta;
• Buna comunicare interpersonala şi relationala;
• Initiativa şi capacitate de lucru;
• Capacitate buna de evaluare, analiza, de luare a deciziilor si de rezolvare a problemelor;
• Capabil sa coordoneze mai multe proiecte si responsabilitati in paralel;
• Adaptare la un program de lucru flexibil si la deplasari.

Descrierea postului: • Analizeaza tendinţele pietei si propune obiective de vanzari si profit;
• Propune politica de preturi si asigura aplicarea acesteia;
• Creeaza si implementeaza pachete speciale pentru grupuri si clienti individuali;
• Stabileste politica de vanzari;
• Creeaza si actualizazeaza Baza de Date de Clienti;
• Urmareste intocmirea si realizarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli;
• Este resposabil cu prospectarea/ofertarea/contractarea/derularea evenimentelor provenite din canalele aflate in responsabilitate ;
• Se deplaseaza in tara pentru a crea si mentine relatii de afaceri cu conturile cheie de care raspunde;
• Contacteaza potentiali clienti potriviti profilului resortului.

FOOD AND BEVERAGE MANAGER

Denumire post: FOOD AND BEVERAGE MANAGER
Subordonare: DIRECTOR GENERAL
Nr posturi disponibile: 1
Experienta relevanta in domeniu de minim 3 ani;
Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani;

Candidatul ideal: • Disponibil la relocare in Delta Dunarii;
• Experienta relevanta in domeniu de minim 3 ani si pe o pozitie similara de minim 2 ani;
• Cunostinte limba engleza scris si vorbit, nivel avansat;
• Cunostinte de operare pe calculator in sisteme specifice receptiei (avantaj – Sistemul Fidelio);
• Aptitudinea de a urmari sarcini si obiective multiple;
• Buna comunicare interpersonala şi relationala;
• Initiativa şi capacitate de lucru;
• Persoana pozitiva cu aptitudini foarte bune de comunicare, seriozitate, punctualitate;
• Capacitate buna de evaluare, analiza, de luare a deciziilor si de rezolvare a problemelor;
• Capabil sa coordoneze mai multe proiecte si responsabilitati in paralel;
• Adaptare la un program de lucru flexibil si la deplasari.

Descrierea jobului: • Se ocupa de asigurarea unei formatii de lucru conform standardului pentru acordarea unor sarcini de calitate;
• Coordoneaza activitatile subordonatilor (sef bucatar, sef sala);
• Sustine programele existente si vine cu idei noi de programare pentru a-si atinge obiectivele. Ia masuri pentru diverisificarea permanenta a ofertei culinare. Incurajeaza subordonatii sa se implice in atingerea acestui obiectiv. Asigura analiza costului produselor. Participa la elaborarea meniurilor (listelor);
• Verifica cel putin odata pe zi toate compartimentele (sectiile) din subordine;
• Urmareste aplicarea si respectarea tuturor masurilor pe linie igienico-sanitara, instruind in acest sens personalul;
• Raspunde, controleaza si deleaga competente privind starea curateniei, intretinerii si modul in care se asigura functionarea echipamentelor tehnice din dotare;
• Raspunde de inventarul si stocurile din gestiunea departamanetului pe care il conduce (obiecte inventar, mijloace fixe);
• Raspunde si controleaza activitatea de receptie a marfurilor, amblajelor si a obiectelor de inventar pentru activitatea de alimentatie publica ;
• Raspunde de angajarea, instruirea, planificarea si controlul personalului din subordine;
• Efectueaza analize si eleboreaza rapoarte asupra activitatii personalului, transmite informatii pe linie ierarhica despre starea activitatilor (sectiilor) din restaurant. Sprijina activitatea de crestere a calificarii profesionale a lucratorilor din cadrul unitatii;
• Stabileste prioritati de lucru si verifica personalul din subordine pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, conform fisei de post;
• Respecta sistemul de organizare al hotelului (
organigrama, fise de post, procese, proceduri, standard clasificare, standard calitate).

SOUS CHEF

Denumire post: SOUS CHEF
Subordonare: EXECUTIVE CHEF
Nr posturi disponibile: 2
Experienta in domeniu (specialitate): minim 3 ani;
Experienta in funcţii de conducere: minim 1 an;

Abilitati profesionale: • Cursuri de calificare in domeniu prezinta un avantaj la angajare;
• Cunoasterea proceselor tehnologice de preparare a alimentelor;
• Cunoasterea sortimentelor de alimente;

Abilitati personale: • Usurinta in comunicarea verbala;
• Abilitati de relationare interpersonala;
• Spirit de echipa;
• Implicare, initiativa si rigurozitate;
• Atentie la detalii;
• Creativ si deschis la nou;
• Organizare si multi-tasking;
• Capabil sa respecte dead-line-uri;
• Capacitate foarte buna de planificare si de organizare;
• Foarte bune abilitati de operare Microsoft Office;
• Usurinta de a respecta un program de lucru flexibil.

Descrierea postului: • Verifica si raspunde de calitatea si gramajul produselor culinare si de cofetarie;
• Face pregatire periodic cu intreaga echipa de bucatarie, livrand noi informatii si promovand preparate noi din gastronomia locala si internationala;
• Stabileste impreuna cu Chef listele meniu necesare tinand seama de specificul nationalitatilor respective;
• Mentine costurile cu materia prima si cu salariatii la un nivel optim;
• Organizeaza şi conduce munca in secţia de care raspunde in bucatarie (calda si rece);
• Verifica şi gusta toate preparatele pregatite, facand retuşurile necesare inainte de vanzarea lor;
• Promoveaza preparate noi din gastronomia locala şi internaţionala;
• La sfirşitul zilei de lucru, organizeaza curaţenia şi ordinea secţiei de care raspunde;
• Inlocuieşte bucatarul sef in absenţa acestuia;

BARMAN / OSPATAR / AJUTOR DE OSPATAR

Denumire post: BARMAN / OSPATAR / AJUTOR DE OSPATAR
Subordonare: FOOD AND BEVERAGE MANAGER
Nr posturi disponibile: 4
Experienta: minim 2 ani pe un post similar

Abilitati profesionale: • Studii medii de specialitate, calificare de ospatar, barman reprezinta un avantaj;
• Cunostinte avansate de limba engleza;
• Cunostinte tehnice de servire in restaurant;

Abilitati personale: • Usurinta in comunicarea verbala;
• Abilitati de relationare interpersonala;
• Spirit de echipa;
• Implicare, initiativa si rigurozitate;
• Atentie la detalii;
• Organizare si multi-tasking;
• Rapiditate in executarea sarcinilor de serviciu;
• Capacitate foarte buna de planificare si de organizare;

Descrierea postului: • Primeste si serveste clientii, conform standardelor operationale de servire;
• Preia comenzile de mancare si/sau bautura intr-o maniera eficienta si profesionista;
• Acorda atentia cuvenita si asigura servicii ireprosabile clientilor;
• Cunoaste meniul astfel incat sa poata oferi in orice situatie informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi.

COFETAR PATISER

Denumire post: COFETAR PATISER
Subordonare: EXECUTIVE CHEF
Nr posturi disponibile: 1
Experienta in domeniu (specialitate): minim 3 ani;

Abilitati profesionale: • Cursuri de calificare in domeniu prezinta un avantaj la angajare;

Abilitati personale: • Spirit de echipa;
• Implicare, initiativa si rigurozitate;
• Atentie la detalii;
• Creativ si deschis la nou;
• Organizare si multi-tasking;
• Capabil sa respecte dead-line-uri;
• Usurinta de a respecta un program de lucru flexibil.

Descrierea postului: • Sa verifice si sa depoziteze ingredientele pentru prepararea dulciurilor;
• Sa verifice si sa raspunda de calitatea si gramajul produselor de cofetarie;
• Sa prepare aluaturi, mixturi, cozonaci si creme, inghetata, produse semifinite si finite de cofetarie, patiserie, pizzerie;
• Sa proiecteze si sa execute produse de cofetarie mai elaborate;
• Sa depoziteze, sa prezinte si sa asigure prepararea si pastrarea produselor in conditii igienice;
• Sa respecte standardele de calitate de calitate a preparatelor realizate si sa respecte termenele de executie a acestora;
• La sfarsitul zilei de lucru sa aduca la cunostinta Executive sous-chef-ului necesarul de marfuri pentru ziua urmatoare;

SEF SALA RESTAURANT

Denumire post: SEF SALA RESTAURANT
Subordonare: FOOD AND BEVERAGE MANAGER
Nr posturi disponibile: 2
Experienta: minim 1 an pe un post similar

Abilitati profesionale: • Studii medii de specialitate, calificare de ospatar, barman reprezinta un avantaj nu o conditie;
• Cunostinte avansate de limba engleza;
• Cunostinte tehnice de servire in restaurant;

Abilitati personale: • Usurinta in comunicarea verbala;
• Abilitati de relationare interpersonala;
• Spirit de echipa;
• Implicare, initiativa si rigurozitate;
• Atentie la detalii;
• Organizare si multi-tasking;
• Rapiditate in executarea sarcinilor de serviciu;
• Capacitate foarte buna de planificare si de organizare;

Descrierea postului: • Coordoneaza activitatea ospatarilor si a ajutorilor de ospatari pentru a asigura servirea prompta a clientilor;
• Verifica si raspunde de: pregatirea saloanelor, vestimentatia angajatilor, listele meniu, modul in care orchestra isi realizeara programul ;
• Propune schimbari in meniu;
• Organizeaza activitatea in salon/saloanele de restaurant si vine cu sugestii care ar putea imbunatati activitatea in restaurant;
• Preia zilnic de la seful de receptie lista oaspetilor pentru a organiza cat mai eficient activitatea in cursul zilei;
• Primeste/intampina clientii in salonul/saloanele de restaurant;
• Preia si urmareste efectuarea comenzilor solicitate de clienti, sa pregateasca si sa serveasca, la cerere, unele preparate de bauturi speciale;
• Face recomandari clientilor privind produsele din meniu, atat pentru a satisface gusturile acestora, cat si pentru a maximiza profitul ;
• Raspunde, controleaza si deleaga competente privind starea curateniei, intretinerii si modul in care se asigura functionarea echipamentelor tehnice din dotare;
• Verifica corectitudinea si adaptarea miss-en-place-ului, conform standardelor, si sa ia masuri pentru remedierea greselilor;
• Asigura existenta numarului suficient de liste menu pentru mesele din salon/saloane;
• Primeste si rezolva sesizarile;

ANIMATOR SPORTIV

Denumire post: ANIMATOR SPORTIV
Subordonare: ENTERTAINMENT MANAGER
Nr posturi disponibile: 2
Experienta: minim 1 an in domeniul entertainment-ului

Abilitati profesionale: • Limba engleza nivel conversational avansat;

Abilitati personale: • Persoana serioasa, punctuala și cu un spirit de echipa dezvoltat;
• Persoana care iubeste sa fie in centrul atentiei, care nu cunoște cuvantul “timiditate’’;
• Persoana vesela, energica și dinamica, cu o personalitate puternica pe care ceilalți o pot urma fara nicio dificultate;
• Persoana sportiva si/sau sa aveți cunostinte de dans, teatru sau orice alta activitate care presupune lucrul cu oamenii;
• Disponibil la relocare in Delta Dunarii.

Descrierea postului: • Organizeaza diferite activitati sportive in timpul zilei (ex : activitati organizate : volei pe nisip, ping-pong, darts, fotbal, jocuri la piscine, etc.);
• Organizeaza impreuna cu seful de departament activitati de pescuit pe pontonul din interiorul resortului;
• Organizeaza si participa la activitațile de seara cum ar fi : jocuri interactive, foc de tabara pe plaja, mini-disco pentru copii, discoteca organizata de asemenea în cadrul resortului, proiectiile de filme la cinematograful din cadrul resort-ului;
• Se ocupa de afisarea layout-urilor de promovarea a serviciilor oferite si a ofertelor speciale in resort si camping;
• Pregateste materialele folosite pentru diferite activitati de agrement, undite, faclii, caiac, biciclete,etc.;
• Organizeaza jocuri si alte activitati adaptate grupurilor de turisti;
• Propune activitati si jocuri noi.

BUCATAR

Denumire post: BUCATAR
Subordonare: BUCATAR CHEF
Nr posturi disponibile: 2
Experienta: minim 2 ani pe un post similar

Abilitati profesionale: • Cursuri de calificare in domeniu prezinta un avantaj la angajare;
• Cunoasterea proceselor tehnologice de preparare a alimentelor;
• Cunoasterea sortimentelor de alimente;

Abilitati personale: • Usurinta in comunicarea verbala;
• Abilitati de relationare interpersonala;
• Spirit de echipa;
• Implicare, initiativa si rigurozitate;
• Creativitate in gastronomie, atentie la detalii;
• Organizare si multi-tasking;
• Rapiditate in executarea sarcinilor de serviciu;
• Capacitate foarte buna de planificare si de organizare.

Descrierea postului: • Executa preparate culinare, dietetice, specialitati si minuturi specifice bucatariei romanesti si internationale;
• Pregateste mancarea in conformitate cu retetele si formulele date (care includ calcularea cantitatiilor necesare de materiale specifice pentru restaurant);
• Aranjeaza si decoreaza mancarea inainte de a fi servita pe farfurii, boluri, platouri dupa cum cere fiecare fel de mancare preparat;
• Pregateste si aranjeaza mancarea pentru diete speciale;
• Coopereaza la intretinerea ustensilelor de bucatarie si a echipamentului.

GUEST RELATION AGENT

Denumire post: GUEST RELATION AGENT
Subordonare: DIRECTOR CAZARE
Nr posturi disponibile: 1

Abilitati profesionale: • Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;
• Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);
• Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala;

Abilitati personale: • Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
• Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;- Persoana serioasa, punctuala și cu un spirit de echipa dezvoltat;
• Persoana vesela, energica și dinamica, cu o personalitate puternica pe care ceilalți o pot urma fara nicio dificultate;
• Disponibil la relocare in Delta Dunarii.

Descrierea postului: • Intocmeste actele necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmareste si incaseaza platile);
• Promoveaza serviciile oferite clientilor;
• Solutioneaza eficient toate solicitarile inregistrate;
• Mediaza conflictele si rezolva reclamatiile clientilor;
• Preia si Inregistreaza rezervarile de la clienti;
• Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii;
• Presteaza servicii suplimentare (treziri, informatii, mesaje);
• Este prompt si plin de solicitudine fata de clienti.

Beneficii: - Cazare asigurata in camera de doua locuri
- 3 mese / zi, chiar si in zilele libere

Siguranța ta și a angajaților noștri este importantă pentru noi și dorim să te informăm cu privire la măsurile

de igienă pe care le-am adoptat, conform recomandărilor OMS.

Partener
Partener
Membru
×
Dă-ți voie să visezi la vacanța viitoare!

Nu mai aștepta ridicarea restricțiilor ca să-ți poți programa o vacanță. Ocupă-ți locul din timp, iar dacă nu vei mai putea ajunge la noi, îți vom da banii înapoi.

Rezervă acum, cât încă mai avem locuri!